Today is Friday

July 17, 2009



salam semua. huh hari ni ada peraduan teka-tekuk. so aku nak suruh engkorang suma ( sapa yang view blog aku la ) teka gambar apa di atas ni. cepat2 teka.

so korang2 ngah pikir ni aku nak story the whole day of friday ni aku wat apa. pepagi tadi gua bangun pagi cam biasa. slalu dalam pukul 6.30 pagi camtu. tapi tadi terralit sket. tapi gua tetap menunaikan tanggungjawab sebagai seorang muslim macam besa.lepas solat subuh gua surf intenet sat. baca kosmo online. terbaca pasal faizal tahir. "faizal tahir kandas ke apm kerana hutang ptptn". baru aku tahu mamat kasih tercipta ini ex-student uitm. dia tak dapat pegi ke apm (anugerah planet muzik) kat indonesia sebab tak bayar ptptn. ishh artis yang kaya raya (aku rasa dia ni kaya) pon tak bayar ye. ni aku yang tak berharta ni camna nak bayar ptptn nanti. huhu. yang laen baca gitu2 ja.jam menunjukkan pukul 8.00pg. aku bergegas pegi ke klas dengan suasana yang hiruk-pikuk(ceh cam tak da kena-mengena ja). ni 1 hal nak cita pada khalayak ramai, jem! sangat menjadi-jadi kebelakangan mahupun kedepanan ini. walaupun aku tidak mempunyai masalah sangat kerana aku membonceng moto burukku itu saja. tapi aku mewakili penension-penension yang tension pasal jem ni ingin menegakkan keadilan (chewahh.. semangat gila aku ni).aku pon meneruskan perjalanan in the middle of the road to go to class.class berjalan seperti biasa. tak gtau la kelas apa. hehe. tup tup masa berlalu kelas pagi dah abis. second class lak menanti. masuk je kelas gua terpandang sebuah awek ni, eh sebuah lak, sorang awek yang agak aku kenali. beliau sempat menyeyum (apa punya peribahasa da..) ke arah ku. aku pun balas dengan senyuman sinis (cis! sombong!)sebelum senyuman sinisku abis awek tu panggil ku camni "hami, aku terlupe la nak bagi ko sesuatu". aku balas, "sesuatu?! sesedua tak de ke? hehe, tak de gurau je. ape die ko nak bagi?!". dan die mereply "japlg abis klas aku bagi". juz 2 words from me, "ok"tengok2 tak dak klas. so awek tadi pon berlari-lari anak mendapatkan aku. ceh tambah je ni. dia bagi ni kat aku...............(pic below)



taraaaa..... so segala persoalan teka-tekuk terjawab.. ade bende nak cerita lagi.. tp aku publish dlu coz ada orang tak sabar nak tahu jawapan dia.. hehe..

You Might Also Like

8 Comments

  1. hehe..ade peluang lg..tp kene bg duit yg mata wang lebih tinggi la..hahaha..

    ReplyDelete
  2. hahahhahah...adoi~bankrupt den~ahahahhaha

    ReplyDelete
  3. haha..jiwang beb!!
    thniah2!!

    ReplyDelete
  4. hurmm..ak taw sape gadis tue..die cute kan??huahuahua

    ReplyDelete
  5. hahaha...diam2 sudah...hihihi...a'a dia cute...hohoho

    ReplyDelete
  6. org len dh lama komen, kita baru nak komen..
    cece, en.hami kita malu2 pulak paseipa..dh suka la tu kan,heeee...

    ReplyDelete

Setiap komen anda akan diapprove dengan senyuman :)

Subscribe