Posts

Showing posts from May, 2015

Rindu Saat Lalu

Image
Plaza Metro Kajang, Plaza Antarabangsa bak kata member gua. Mahu tidaknya kalau pergi sana nak jumpa muka orang Melayu bukan main susah. Semua wajah-wajah "Antarabangsa" yang kelihatan. Muka Mat Bangladesh, muka Mat Mynmar, muka Mat Indonesia dan sewaktu dengannya. Saja singgah tadi sebab dah lama tak singgah. 
Aku rasa last time datang sini time kerja Project Engineer dulu. Jaga site dekat area Prima Saujana. Mengular pergi tengok wayang dengan member gua. Haha teruk kan perangai? So jangan ikut naa kerja tak murni ni adik-adik. 
Okey sebenarnya nak cerita pasal lain. Tujuan singgah dan bersiar-siar dalam Plaza Antarabangsa ni sebab nak tunggu member aku. Dia nak jumpa pukul 5.00 petang. Sekarang pukul 3.00 petang. Aku ada 2 jam nak membuang masa. Semuanya bermula bila member WhatsApp minggu lepas. 
"Salam bro. Lama gila tak jumpa ko. Jom lepak. Ada benda nak sembang." 
Aku ambil masa seminggu baru nak reply. Haha. Sebab hari ni baru rasa free. Kalau mesej macam …