Sesi Monolog Dalaman

Thursday, July 16, 2009

AKU DAN BUNGA MANGGAR



Jun 2008

Tugas berat menanti ku.. Jeng jeng jeng! Pemegang bunga manggar untuk sepupuku kawen.
Dapat tugas ni last2 minit ja.. Lantasku menerimanya dengan hati yang terbuka..
Yang kawen ni sepupu aku, Suhanies Mat Isa..



aku dan bunga manggar!




Menyambut pengantin lelaki


Diarak ke rumah pengantin...
Melihat pengantin dengan tekun!


Hah yang kiri tu la pengantin pompuan, belah kanan adik dia dan yang tengah anak buah aku.

Mereka disatukan..



Setahun kemudian..Jun 2009..

Maybe atas kecemerlangan aku sebagai si pemegang bunga manggar yang berkaliber dapat dikesan oleh pihak tertentu, sekali lagi khidmat aku diperlukan. Kali ni adik Suhanies Mat Isa, iaitu Suhanidar Mat Isa. Adik dia la.. Juga merangkap sepupuku.. Huhu..

Berposing sebelum menjalankan tugas..

Tu dia pengantin laki mai dah...

Pengantin.. Tengok sini la.. Aku jugak yang tengok!



Tangkap gambaq dlu...
Untuk makluman semua, mereka berdua ini sebaya aku.. Huhu..

Aku menengok beberapa helikopter yang berada di angkasa ketika ini..


Tugas selesai.. Bergambar dengan Naim Yadiy pulak! ( my anak buah )

Amik aura pengantin, mana tau lepaih ni gua plak kan? Ahaks!



So kalo korang memerlukan khidmat hamba, jangan segan silu kontek diri ini.. Hehe..
Wokeh.. Cau sin ci...


!

7 comments:

~Nur Farhana Adnan~ said...

bile la pulak giliran kamu ek???:))

Hami Asraff said...

entah la..looking de calon lg nie..huhu

~Nur Farhana Adnan~ said...

jual mahal sgt tuh...ekekekkeke~

denoria said...

haa..bleh r order 17 oct ni..
hehe..
FOC kan..ala..mmber ni..=)

Hami Asraff said...

17 oct?x faham la denoria...huhu...

Ashcroftstylus Az said...

salam hami...
ade kenal syahir yadiy x?

Ashcroftstylus Az said...

...