Thursday, July 16, 2009

C Programming






C Programming? Hemm, dengar tajuk je dah rasa ketidakbestan hati ini. Semua bebudak letrik ( UiTM ) jangan harap la tak ambik paper ni. Suppose this subject we had taken on part4. But now i'm part5. So paham2 je la.. Tak paham? So, cubalah la paham..


Klas pukul 6ptg-10mlm ( uwaa.. waktu yg paling tak best ). So awal jugak aku sampai tadi dikuatiri hujan akan melanda serata negeri. Sampai awal klas ( sun lab ) gua terlihat susuk ( susuk?! ) sebenarnya sesusuk tubuh yang aku kenali. Tak laen dan tak bukan amoi...(piu..weett..) wey wey bukan amoi tu la.. Tapi amoi member kelasku.. A'a'a jangan salah sangka! Beliau ni seorang lelaki la.. Nama sebenar beliau Abdul Qayyum.. Sedap pon nama.. Tapi tak tau la camna dapat nama timbangan yang sebegitu..


So, Qayyum @ amoi and i cup tempat baek punya, dok depan sekali daa.. Semangat betol nak belajar ni! Setelah menunggu dalam 15 minit cenggitu datang la puan lecture.. Aku amat mengenali lecture ini.. Pn. Roslina Mohamad.. Kelas berlangsung seperti biasa & alhamdulillah banyak gak yang paham..


Sebelom kelas berakhir, sempat plak Pn. Roslina bagi assignment.. Nasib baek grouping.. Amoi, ko sekali dengan aku la.. Jom wat assignment jom..





Ini lah 'wajah' output C Programming.. Rasanya certain dari u'll penah nengok code ijau nie..(",)



3 comments:

Cik Qemm said...

kalau saye suke tukar kaler bground and tulisan die.slalu saye buat bground putih,tulisan purple. :D


hehehe...best sket tgk kaler yg kite suke :P

NurFarhana said...

oh tidaaakkkk...tidak mahu kuulangi mempelajari C++..huhuuuu~

Hami Asraff said...

same la kawe pon...