Internet Sudah Dibekalkan. InsyaAllah Akan Aktif Berblogging Kembali

by - July 21, 2010





Assalamualaikum w.b.t

Beri salam itu sunat. Menjawabnya wajib. Senang je kan nak dapat pahala. Apa kata mari amalkan :)

Tajuk entri dah terang lagi bersuluh. Apa yang sudah terang lagi bersuluh itu? Err, tak tak maksud aku, kalau hampa baca tajuk entri pun dah tau apa yang bakal aku entrikan di sini. Ayat tak leh belah.

Baru je pasang internet kat rumah sewaku ini. Encik Streamyx juga yang menjadi pilihan hatiku dan segenap inci rumah. Dok panas lagi kot modem yang diberi nama D-Link tu. Memang la panas cek oi kalau dah terpasang begitu. Okey okey.

Macam dah lama aku tak merepek-repek kat sini. Ya memang sudah lama dol! So entri kali ini bertemakan 'merepek-repek'. InsyaAllah akan cuba update dalam selang masa yang begitu singkat. Ala macam dolu-dolu. 8 entri 1 hari okey tak? Bersemangat waja nampak.

Semester ini berjalan macam biasa. Permulaan yang mendatar. Masih ada beberapa benda tak setel cun-cun lagi. Biasalah. Take time untuk semuanya. Belajar pun dah start ada assignment segala. Biasa bro!

Minggu ini juga aku baru dapat post hadiah untuk pemenang-pemenang hadiah CONTEST aku ni. Dan sudah sampai ke tangan masing-masing barangkali. Err, minta maaf banyak-banyak kerana ambil masa terlalu lama untuk hadiah post kalian. Sahih lepas ni tak ada yang nak masuk contest aku dah. Eh ada ke contest akan diusulkan selepas ni?

Macam dah tak tau nak melalut apa. Yang ni saja kot. Tengoklah kalau malam ni aku rajin, akan mengepost 1 entri. Wah betul-betul nak aktif ni. Lihat kamu! (translate dari see you)

Wassalam.

Post Script : Ada orang request untuk aku menulis tentang beberapa perkara. InsyaAllah i will kalau ada masa.


You May Also Like

20 comments