Terima Kasih Sudi Baca Blog Ini. Jom Exchange Link.

by - April 27, 2010



Assalamualaikum w.b.t

Toleh kanan laptop. Toleh kiri TV. Ku toleh kanan kembali. Oh nampaknya laptopku lebih menarik perhatian. TV? Macam sudah lama aku tidak bernafsu untuknya. Di rumah sewa aku tu ada je TV. Tapi memang tersangat jarang buka. Dan kurang dari 5 kali aku buka untuk semester ini.

Mungkin ianya terkesan sehingga terbawak balik ke rumah ayah bonda tercinta. Rancangan kegemaran? Entah dah lupa. Lebih kepada rancangan yang berunsur download. Ku tahu memasing sibuk dengan Adamaya & Asmaradana sekarang ni. Tadi pertama kali menonton Adamaya. Oh rancangan ini telah menambat dan tertambat anak-anak buahku melekat di kaca televisyen. Dan memasing sibok setori kat aku. So aku pun terlayanlah seketika.

Entri pasal apa ya kali ni? Bila sekali sekala post new entri beginilah jadinya. Tadi buka Facebook. Ada seseorang hantar mesej di kotak inboxku. Agak kelakar jugak. Mesejnya begini :


En.Hami..hihi..mak saya suka blog encik Hami..Mak kirim salam..haha Jangan risau..Mak tak nak amik sebagai menantu pun..hihi


Err, terkedu. Nak tergelak pun ada. Eh eh malu juga! *blushing galak*. Siapa orangnya? Tak perlulah mention di sini ya. Mak dia baca blog aku? Makcik, terima kasih la ya. Blog saya ni biasa-biasa aja. Menulis apa yang dirasa keluar dari kotak minda. Apa pun terima kasih banyak sudi baca. Saya hargai :)

Mesej dari yang lain pulak. Dah lama dah ni :


hye...i read ur blog..nice way of thinking..teruskan perjuangan..=)


Yang berkaitan juga :


Saya suka baca blog awak. teruskan perjuangan awak tu k! hehe (^_~)V


Cukuplah contoh yang diberikan. Takut menimbulkan riak secara tak sengaja. Harap dijauhkan. Terima kasih dan terima kasih lagi sudi baca blog saya yang tak seberapa ini. Tiada apa yang istimewa. Masih bertatih dalam dunia blog ini. Belum genap setahun lagi.

Sebagai tanda menghargai pembaca, ya sesiapa yang membaca expecially para blogger, anda bolehlah TUKAR LINK dengan saya. Oh blogku ini bukanlah menjana trafik terlalu tinggi seperti blog yang lain.

Kadang-kadang tu ada yang letak my link dalam blog mereka, tetapi saya tak berbuat demikian. Tak adillah begitu kan?

Maka, sesiapa yang ada link saya dalam blog anda, boleh tinggalkanlah link anda di sini. Yang berminat nak tinggalkan link pun boleh. Sesiapa sahaja. Itu pun kalau sudilah. Tidak memberi jaminan apa-apa. Lagipun blog ini bukanlah terlalu mahsyur dan dikenali ramai.

Semoga kita para blogger terus mempertengahkan isu yang bernas untuk santapan minda. InsyaAllah. Itu yang diutama dalam menggorak langkah sebagai insan yang berjaya.

Itu saja la kot. Silalah tinggalkan link anda ya. Nanti aku letakkan satu lagi ruangan untuk TUKAR LINK on the right side.

Wassalam.

Post Script : Nak guna cuti puas-puas sebelum kembali bertempur :)


Share/Bookmark


You May Also Like

166 comments