Terasa Ingin Diterjah Juga Blog Tak Seberapa Ini

by - April 29, 2010

Assalamualaikum w.b.t

Entri kali ini bersifat tergesa-gesa seperti larian merentas desa. Entri kali ini tidaklah sepanjang entri-entriku yang lain. Ah, tengok tajuk sudah dapat agak. Ushar je la siapakah Encik di bawah.



Encik Ben Ashaari. Ya itulah nama jejaka yang bergaya ini. Kalau para blogger tidak mengenali beliau tak tahulah. Ya beliau sangat terkenal dengan siri penjelajahan terjah menerjah blog seantero negeri. Mungkin beliau agak menggemari Siri Penjelajahan Doraemon barangkali. Err, gurau-gurau je Encik Ben.

Syarat untuk diterjah?

1. Meletakkan header Encik Ben. Okey sudah.

2. Terangkan serba sedikit nama dan perihal blog. Okey, nama samaranku HAMI. Nama blogku telah tertera seperti di atas. Namaku sendiri, HAMI ASRAFF. Hemm, blogku ini tiada tema tertentu. Menulis apa yang terlintas di minda. Cetusan idea dan pendapat spontan. Tetapi lebih kepada cuba memanfaatkan diriku dan pembaca barangkali. InsyaAllah.

3. Dari mana tahu segmen ini? Dari Kelab Blogger. Oh Kelab Blogger Encik Ben juga ownernya.

Ingin menambah.

Salah satu sebab kenapa ingin diterjah blog tak seberapa ini ialah : ( Tengok je la gambar di bawah )




Secara kebetulan. Tadi buka blog Encik Ben. Follower Encik Ben sama dengan blog aku. Eh tapi confirm-confirmlah sekarang ini followernya meningkat naik dan terus memintas dengan lajunya. Tiada maksud kebanggaan di situ. Cuma kebetulan yang tidak disengajakan.

Tapi sebenarnya tujuan aku buat entri ini lebih kepada ingin bertanyakan pendapat dan pandangan pembaca seperti Encik Ben untuk memberi sedikit pandangan tentang blog picisan ini ( oh aku telah gunakan picisan ).

Yang tu je la. Sekian.

Wassalam ~

Post Script : Menunggu akan terjahan itu dilakukan :)


Share/Bookmark

You May Also Like

21 comments