Mereka Ialah Peserta-Peserta Contest Yang Aku Anjurkan

March 14, 2010

Assalamualikum w.b.t


Huih, baru hari ini, saat ini, tika dan waktu ini aku diberi kesempatan untuk mengemaskini 'Hami Asraff' ini. Oh kesian beliau. Aku dah mention dan selalu update kat Twitter aku (bagi yang perasaan) sebab munasabab aku tak menjejaki jari jemari di sini. Aku bagitau sekali lagi.

  1. Minggu yang sibuk dengan ujian dunia untuk aku. Test yang berlambak-lambak. Dan disusuli dengan lambakan kekerjaan yang tidak pernah padam. Ada juga projek yang menanti. (Standard charted la student!)
  2. Oho ~ Ini memang sangat menensionkan diriku mahupun segenap rumah dan turut tidak ketinggalan pelanggan P1 Wimax. Recently 'beliau' selalu sangat meragam. Hari minggu jangan haraplah anda boleh buka internet dengan jayanya. *kami akan membuat perhitungan dengan Encik Wimax*

Okey, kembali kepada agenda entri. Tanpa ayat yang berbelit-belit dengan ini tarikh tutup CONTEST aku telah di TUTUPKAN! *priitttt* (sila jauhkan jari jemari anda dari papan kekunci komputer)

Hari tu tak nak join. Hari ni baru dok kalut. Ceh, macam ada yang nak join pulak. Adei ~ Oh contest aku ini memang kurang dapat sambutan. Tapi alhamdulillah, ada juga yang sudi join.

Eh gua nak bagi hadiah free la. Hampa tak mau sudah! Ala cuma perlu membanting idea yang kurang dari 15 minit sahaja untuk menulis contest gua ni. Tapi tiada paksaan pun. Contest gua ni lebih kepada perkongsian bermanfaat bersama. InsyaAllah.

Ehem, ehem, dengan ini gua akan mengumumkan contender-contender yang berjaya melayakkan ke pusingan separuh akhir. Err, memang ada 2 pusingan je kot. Hanya 11 contender sahaja. Hoho ~ Kalau contest blog orang lain musti ramai. Gua tak kisah. Dan 2 orang sahaja wakil dari kaum adam. Gua tak kisah. Ni dia depa :

  1. http://mengenalidiri.blogspot.com
  2. http://mis-oggy.blogspot.com
  3. http://haida-hida.blogspot.com
  4. http://hanspunyablog.blogspot.com
  5. http://nurhanisahsafian.blogspot.com
  6. http://nurulexplicit88.blogspot.com
  7. http://swingingtothe7thsky.blogspot.com
  8. http://zahari84.blogspot.com
  9. http://nyamanselepashujan.blogspot.com
  10. http://b-9i8com.blogspot.com
  11. http://thechapterbegin.blogspot.com
Ni 11 orang itu. InsyaAllah para juri akan mengadili seadil-adilnya. (sebenarnya tipu je para juri. Aku sorang je juri. Shhh.. Jangan bagitau orang!) dan aku akan mengumumkan pemenangnya bila-bila masa sahaja. Wah wah cuba menimbulkan kesaspenan di situ.

Dah dah yang tu sahaja aku nak habaq. Aku akan bagitau dari semasa ke semasa perihal ini kepada contender. Para contnder boleh je nak tanya dengan mengadd YM aku : hami_asraff@yahoo.com. Yang lain yang sudi nak add pun dialu-alukan!

Wokey, gua causinci dulu. Banyak agenda perlu diagendakan.

Wassalam ~

Post Script --> InsyaAllah kalau ada kelapangan dan diizinNya entri seterusnya aku sekali lagi akan membawa pembaca berfikir tentang sebuah kebenaran dan aku akan cuba tampilkan teguran sinis seperti entri ini. Wait and see ya! :)


You Might Also Like

10 Comments

  1. cepatlahhhhhhh update yer !!
    n good luck untuk semua2 kerja, test, quiz as student. oyeah! ;D

    ReplyDelete
  2. igt nk join gak tp tak sempat sbb banyak sgt asignmnt..hehe

    ReplyDelete
  3. aku terbau - bau kemenangan aku weih...
    betul x?

    p/s : hahahaha...gila perasan(ditujukan pada aku sendiri)

    ReplyDelete
  4. salam..
    pertama sekali sye nk ucapkan terima kasih sbb menyenaraikan sye dalam list contender2 ke separuh akhir.. niat sye nk berkongsi ngan para blogger tntg sesuatu yg terbaik dlm hidup saya.. apa2 pn Alhamdulillah.. dh sampai cni, gembira sgt.. tahniah jge tuk contender2 yg lain..

    ReplyDelete
  5. mekasih...tersenarai gak... alhamdulillah
    tak sia-sia la jemariku menari-nari..
    :)

    ReplyDelete
  6. dalam kesibukan ada juga masa tuk berhibur. bagus2 relax dan enjoy yous fun...kita kena relax sealu barulah jiwa harmoni dan tenang..salam dari pcik warnakehidupan.

    ReplyDelete
  7. datang sini first time and baru taw ada contest . huu

    ReplyDelete
  8. em, tak sempat nak join.... *mode: nangeh*

    ReplyDelete
  9. wahwahwahh..terlambat pulak jumpa blog ni kalo tak boleh join sekaki contest tu ye. hehehe.. apa pon salam jengah2 blog. have a nice day!

    ReplyDelete
  10. alamak.. macam best je.. waaa lenkali wat la ag eh.. huhu

    ReplyDelete

Setiap komen anda akan diapprove dengan senyuman :)

Subscribe