Saturday, December 19, 2009

Menyesal




Semula ku tak yakin
Kau lakukan ini padaku
Meski dihati merasa
Kau berubah saat kau mengenal dia


Bila cinta tak lagi untukku
Bila hati tak lagi padaku
Mengapa harus dia yang merebut dirimu




Bila aku tak baik untukmu
Dan bila dia bahagia dirimu
Aku kan pergi meski hati tak akan rela


Terkadang ku menyesal
Mengapa ku kenalkan dia padamu

p/s : lagu ini langsung tiada kena mengena dengan diriku. cuma tersuka secara tiba-tiba. hehe~

sila klik di sini




8 comments:

A'iyn Raidah said...

tasbih cinta..

hami asraff said...

lagu tema dlm sinetron tu kan?

Siti Azurina said...

suke la lagu ni.. melodi dia amat menusuk gwa.hee~

hami asraff said...

haha~ habish la gwa kamu tertusuk

zackque said...

suka jugak lagu nie... lagu theme blog u ni lagu sape ek??? suka melodi dia...

hami asraff said...

zackque : lagu kat blog ini lagu 'Ya Allah' oleh 'Wali Band' :-)

nurayunni said...

suke tgk tasbih cinta..nk letak jgk lar lagu nie....

hami asraff said...

nurayunni : hehe~ letak2 jgn tak letak :-)