Sesi Monolog Dalaman

Monday, October 5, 2009

Lewat Semesta

Assalamualaikum w.b.t

Termasuk 1 blog : http://irinenadia.blogspot.com/ Lagu dalam blognya sangat menyentuh hati dan sanubariku.. Ceh jiwengz..~ Tapi seriusly aku dengar skali ja lagu nih dah tertarik dan takap lentok. It such a nice & good song. Tak caya, try dengar.. Tapi kalo tak best jangan salahkan aku lak. Halwa telinga masing2 kan.. So my habit, akan pasang lagu tuh all da time sampai rasa *cemuih la. Tapi jarang aku *cemuih bila dengar lagu2 yang aku rasa best.. Memang aku rasa akan melentokkan diri sambil dengar lagu nih memandangkan memang aku leteh bangat arini!

*cemuih = jemu

Eh lupa nak gtau lagu nih bertajuk Lewat Semesta. Penyanyi dia Randy Pangalila. Aku pon first time dengaq nama penyanyi nih.. Indonesia kot.. Apa pon jom layannzz..!!


Satu kata bertulis cinta
Telah merasuki ku
Tak berwujud tak tersentuh hanya ku rasa

Dan jika wujud nya menjelma
Pada sebentuk hati
Bukankah itu amanah dari yang kuasa

Menjaganya.. menjaganya..

Wahai insan yang di sana
Mungkin saja ini kau dengar
Melewati semesta ini
Aku sampaikan

Begitu ingin berbagi batin
Mendengarkan hasrat di jiwa
Oh Tuhan pertemukan aku
Sebelum hatinya beku

2 comments:

cleo said...

Salam..hmm..mmg sdp dgr lagu tu..cuma agk complicated nk tafsirkan lirik dia..^^

Hami Asraff said...

wsalam.. almost for the lyric of indon's song so simple tp meaningful.. tgk je la lirik lagu ni.. sikit je.. tp ulang2..