Sunday, September 13, 2009

Jika Aku Jatuh Hati


Bismillah Hirrahman Nirrahim..
Ya AllaH...
Jika aku jatuh cinta Ya Allah..
cinta kan lah aku pada seorang yang
melabuh kan cinta nya kepadaMu..
agar bertambah kekuatan ku untuk menyintai Mu..
Ya Muhaimin...
jika aku jatuh hati...
izinkan lah aku menyentuh hati seseorang yang hati nya
tertaut pada Mu...
agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta yang palsu...
Ya Robbana...
jika aku jatuh hati....
jaga lah hati ku pada nya...
agar tidak berpaling daripada hatiMu...
Ya Robbal Izzati..
jika aku rindu...
rindukan lah aku...
pada seseorang yang merindui shahdid ibadah Mu..
Ya Allah..
Jika aku menikmati cinta kekasihMu....
jangan lah kenikmatan itu melebihi kenikmatan
indah nya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.....
Ya Allah....
jika aku jatuh hati pada kekasih ku Ya Allah...
jangan.....jangan biarkan aku tertahtih dah terjatuh
dalam perjalanan baktiar menemu mansyih kepadaMu..
Ya Allah...
jika Kau halal kan aku menjadi kekasih Mu...
jangan biar kan aku melampaui batas..
sehingga melupakan aku...
pada cinta hati...
dan perindu abadi..
hanya..
kepadaMu Ya Allah..
Amin Yarobbal alamin..


6 comments:

Penawar said...

waaa....kta2 yg mnusuk kalbu tul...ni lagu ke???apsl de cam vdeo?tp...xleh bka pn???lcei r...hu3...

hami asraff said...

bukan lagu. macam doa la. eh tak tahu la pulak kenapa tak bleh buka. huhu ~

permata ungu said...

Assalamualaikum...rmai gak eh yg post ayat ni kat dlm blog msing2...byk gak sy tgok kat blog2 yg lain...ape2 pon...bnde baguskn...ptot la disebarkan...x gitu...?huhuhuhu

M@nje LuV@a said...

teruslah bercinta hingga ke syurgaNya...InsyaAllah...Amin..
=)

cahaya mata said...

@hami asraff:
baca ketika solat istikarah..:-)

Nuruljannah Asila said...

hahaha hampir sama dengan yang ini
http://www.jannahshandwritten.com/2010/09/pilihan-dia-untukku.html

*ini pun copypaste tp lupa ambik dr mana, iluvislam kot*