Untitled!

November 13, 2009



Di mulakan dengan 'Hadapi Dengan Senyuman'. Sebenarnya aku dah bersiap-siap nak balik dah. Tapi hujan mengalami kelebatan di luar sana, so apa lagi aku try la buat sesuatu kat blog aku ni. Hehe~ Picture ini ditangkap dekat pantai yang aku tidak ketahui namanya tahun lepas. Dekat Terengganu. Aku masukkan lirik lagu yang aku suka. Kena la dengan aku yang tengah senyum time tu. Hmmm... ( tengah senyum )






Aku pakai masuk picture-picture ni secara rawak ja. So inilah picture aku bersama ABC, jus epal, teh ais dan air kaler biru tu tak tau nama ni.






Bersama ABC gua. makan kat Bintang Sidewalk. Eh ABC orang makan ke minum ek?





Bersama gadis-gadis engine. They're my classmate.






Tengah berlakon time ni. Nampak dak senyum yang buat-buat tu? Heh~





Hmmm....




My Huayu group's members





No motif at all...





My laptop and me.





The journey just begins...




Masjid kristal ( without edit )


So that's all my randomly pictures. Entah apa-apakan? Huhu~ Biaslah i have no idea wanna story about. Actually banyak benda nak cerita. Tak apa la, next time.

p/s : esok nak pi tengok wayang cerita 2012. Ceh yang tu pon nak bagitau. Adei~

You Might Also Like

4 Comments

  1. amacm 2012?sejak d announcmnt 2012 akn d tyangkn ku meronta2 ingin menonton ia..tapi x ksempatan pasai awal balik kemaman..nk tgk kena nek kuantan..silap ribuln dload je...
    hahahaa...nnt cite lah ckit eah...

    ReplyDelete
  2. hamiii....kalau demase ko bukak la web site www.syokkahwin.com/gerbangcinta/
    pas 2 click undian telah bermula..vote akunye...nama mohd zamizar bin zakaria

    ReplyDelete
  3. hello bro. salam. aku ni member akramin waktu dia ambil diploma dulu, dia suh singgah sini. jadi aku pun singgah jela.. hehe
    asal kuantan, kalau bro duduk area kuantan akhir tahun jemput datang opening kedai game aku k.

    **2012 tak best, dia lari sedikit dari fakta betul 2012, sebenar 2012 tak kiamat, ianya permulaan, try cari maklumat tentang age of aquarius.

    ReplyDelete
  4. wlupn t'lmbt,tp...nk komen gk!!hik3... :p

    2012 mmg bkn kiamat,cuma b'laku huru hara...cbb 2 de yg msih idup...klu kiamat,xkn de 1 pn hdupn d dnia ni..kn3???

    dh tgk 3x...2x tgk dvd,1x tgk kt pnggung...puas ati ngn effek die je...heh3...

    ReplyDelete

Setiap komen anda akan diapprove dengan senyuman :)

Subscribe