Pejam Celik

by - June 02, 2018


Pejam celik pejam celik hari ni dah 17 Ramadan.
Lebih kurang 13 hari lagi nak sambut hari raya.
Hang tak rasa cepat gila ka masa berjalan lani?
Tengok-tengok dah setengah bulan dah kita berpuasa.
Tengok-tengok bulan lima dah habis.
Tengok-tengok banyak benda hang belum settle lagi tahun ni.
Allahu...

Entah macam mana boleh terupdate entri ni pun tak tau la.
Oleh kerana laptop tak buka lama.
Buka laptop, rindu.
Perkataan pertama yang digoogle adalah "Blog Hami Asraff".
Gilalah hat ni lagilah rindu.

Baru balik moreh.
Baru lepaih pekena nescafe.
Mata tengah fresh.
Tu yang jari jemari boleh menari di sini.
Hahaha sekurang-kurangnya tertaip la something kan?
Walaupun lagha juga entri ni.

Ah, biaqlah.
Kena berusaha tidoq jugak ni.
Kena bangun soq.
Kalau soq siap-siap sebelum tidoq tu tak kira sebagai soq.

Okay selamat malam.
Moga kita masih celik lagi esok hari.
Tata.

You May Also Like

1 comments