Apa Faedah Jadi Ejen Takaful Bro?

January 03, 2017




Ada sahabat datang jumpa aku. Katanya stress dengan kerja. Engineer. Memang tak dinafikan. Aku pun pernah bergelar seorang Engineer suatu ketika dulu. 

 "Apa yang aku boleh tolong hang?" 

 "Aku ingat nak try jadi Ejen Takaful la. Boleh?" 

 "Eh kenapa tak boleh pulak. Tersangatlah boleh. Tapi hang kena banyakkan bersabar dan ikut cakap. Hehe boleh ka?" 😬 

 "InsyaAllah. Boleh aku tau antara faedah jadi Ejen Takaful ni? Selalu pi oversealah. Haha." "Nah! 

Kat bawah ni antara faedah yang hang boleh dapat." 

 FAEDAH YANG DITAWARKAN: 

 ✅ Pendapatan berterusan (komisen selama 6 tahun).
✅ Bonus (diberi selama 3 tahun berturut-turut daripada hasil kerja selama setahun). 
✅ Melancong ke luar negara. 
✅ Kejayaan terjamin dengan potensi membina agensi sendiri. 
✅ Masa kerja yang flexibel. 
✅ Peluang membina income pasif sepanjang hayat. 
✅ Perniagaan boleh diwarisi. 
✅ Kelas latihan efektif disediakan secara percuma. 
✅ Melaksanakan cabang ilmu muamalat Islam. 
✅ Komisen setiap 2 minggu dan bonus setiap 6 bulan. 
 ✅ Pendapatan tanpa had untuk Full Time. Anggaran RM8k ke RM10k dan lebih. 
✅ Part Time mudah memperolehi pendapatan anggaran RM3k ke RM5k. 

 Kalau yang sedang mencari pekerjaan, nak buat part time nak mencari income lebih, insyaAllah boleh hubungi saya: 

 +6019-4522171 
+6019-4522171 
+6019-4522171 

 Atau emailkan resume anda ke: hamiasraff@gmail.com 

 Jom mengejar impian bersama-sama! 💪🏻😊











TEMUI SAYA DI SINI:

Hami Asraff Bin Ab. Halim 
Executive Wealth Planner
Prudential BSN Takaful
+6019-4522171 (WhatsApp/SMS/Call) 
Email: hamiasraff (at) gmail (dot) com
Instagram: hamiasraff 
WeChat: hami_asraff




You Might Also Like

0 Comments

Setiap komen anda akan diapprove dengan senyuman :)

Subscribe