Sesi Monolog Dalaman

Monday, September 26, 2016

Alergik


Sedang stress.

Bila stress, hang dah tak boleh berfikir. Hang cuma kena bertenang. Dan rasanya di sini medium terpaling ideal untuk melepaskan kestressan. Tapi aku bukan nak cerita pasal stress. Aku nak cerita pasal alergik yang jadi dekat aku. 

Start jadi hari Rabu lepas. Mula-mula tu gatal biasa je. Tapi garu punya garu, ambik hang! Terus naik biji-biji meliputi seluruh badan. Apa lagi, terus aku pergi klinik As-Salam sebab klinik ni terpaling dekat dengan rumah. Jumpa Doktor. Dia cakap alergik. Cuma dia pun tak dapat kenal pasti alergik terhadap apa. Doktor tu cucuk. Bagi ubat makan dan ubat sapu. Dan hopefully semua akan okey.




Tapi ini masuk hari ke lima. Kegatalan dan biji-biji masih belum hilang. Okay stress berganda. Pagi tadi ada appointment dengan seorang klien. Aku makan ayam. Sejurus settle makan ayam, terus naik biji-biji ni balik. Hui sangat menguji kesabaran.



Malam ni aku pergi klinik lain pulak. Juga perkara yang sama berlaku. Doktor kat Klinik Famili tu cucuk, bagi ubat makan dan ubat sapu.

Moga-moga kali ni sembuhlah.

Kita tengok esok lusa macam mana.

Doakan aku sembuh ya.


5 comments:

Cassem's Doter said...

Lagi stress lagi banyak tu...
semoga cepat sembuh ya.

Muhammad Khairuddin Lim said...

semoga cepat sembuh.

Cik Itah said...

semoga cepat sembuh

Mrs. A said...

Dah sembuh ke belum.
Semoga dah sembuh.
Nampak macam ekzema pun ada

PAk JUSTAN DI BATANG said...

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL