Gayakan Nike Shoes Seperti Zac Efron

January 11, 2015



Minggu lepas aku pergi jogging dengan member. Baru jogging seround, tapak kasut terus tertanggal. Terbantut sesi mengeluarkan peluh hari tu. Sekali member sound,

“Tu la beli kasut pasar malam lagi!”

Ceh kurang asam.

“Ini je mampu bro. Nak buat jogging pun.” Balas aku.

“Ye la. Tapi alah membeli menang memakai. Ni tengok kasut aku ni. Nike bro! Nike!”

Kata member sambil menunjuk-nunjuk kasut beliau. Persis seperti Duta Nike. Tapi memang betul pun. Kalau beli barang yang berjenama memang kualiti dan confirm tahan lama. Aku tengok kasut dia cun juga. Nak beli satulah!

“Hang beli mana?”

“Aku beli dekat Zalora. Ala website online shopping nombor satu Malaysia tu.”

Semangat ingin tahu membuak-buak. Oh Zalora. Confirm-confirmlah tahu. Beli pakaian semua online. Ushar laptop/phone, pilih, buat order, bayar dan dua tiga hari sampai depan rumah. Senang sungguh.

“Okey nanti ajar aku macam mana nak beli dari Zalora tu!”


Kalau disebut sahaja jenama Nike pasti ramai tahu dan terus akan mengatakan bahawa ia adalah jenama sukan yang terbaik dalam pasaran sekarang ini. Ini disebabkan prestasi Nike yang selama ini terus kekal mempertahankan kedudukan mereka sebagai jenama pilihan ramai. Kalau kita lihat dengan lebih dekat, mereka sangat mengutamakan kepuasan para pelanggan dengan sentiasa menghasil dan memasarkan koleksi produk sukan yang sangat berkualiti tinggi.

Memang berita baik untuk penggemar-penggemar kasut Nike seluruh dunia. Dekat Malaysia pun dah banyak koleksi kasut Nike yang ditampilkan. Mudah di dapati, berkualiti tinggi, dan harga berbaloi-baloi.

Koleksi Nike shoes Malaysia terkini boleh didapati dengan meluas di Malaysia di cawangan-cawangan stor Nike di seluruh negara. Kasut sukan Nike bukan sahaja menjadi kegemaran orang biasa malah ianya menjadi pilihan utama ramai seblebriti terkenal Hollywood seperti Zac Efron. Beliau adalah antara selebriti yang sering dilihat mengenakan kasut dan apa sahaja produk daripada Nike.

Jom kita lihat bagaimana pelakon sensasi Zac Efron menggayakan kasut Nike on a daily basis.





Padankan pakaian sukan Nike dan kasut sukan Nike bersama sepasang cermin mata hitam, anda pasti akan menarik perhatian ramai gadis yang melihat anda!


Mudah sahaja bukan sebenarnya untuk menggayakan Nike shoes for men. Bukan sahaja dapat digunakan untuk ketika bersukan malah boleh digayakan pada hari-hari biasa juga!
Peh Zac Efron pun pakai, takkan korang pun tak nak pakai? Hahaha. Jadi yang mahu membeli dengan cara mudah dan terpantas tu, apa kata korang masuk ke Koleksi Nike shoes Malaysia terkini dan pilih sendiri yang mana berkenan di hati.


Selamat bershopping!


You Might Also Like

0 Comments

Setiap komen anda akan diapprove dengan senyuman :)

Subscribe