Ilmu Allah Itu Perlu Dikongsi Bersama

March 15, 2016


Assalamualaikum w.b.t

Kalau dah nama minat, buat apa pun terasa kebestannya. Rasa kepuasan yang tidak dapat digambarkan. Alhamdulillah Sabtu lepas sempat berkongsi sedikit ilmu pemberian Ilahi untuk sama-sama dikembangkan di Muqmeen Group Kajang. Agensi di bawah payung Prudential BSN Takaful. Perkongsian mengenai Takaful.

Rasa tidak layak pula nak beri talk sedangkan baru kurang 2 tahun aku ceburi dunia Takaful ini. Bulan 5 tahun ini genap usia aku 2 tahun dalam dunia Takaful. Alhamdulillah pelbagai perkara aku belajar. Syukur diperkenalkan bisnes hebat ini.







Moga sama-sama mendapat manfaat. InsyaAllah. Amin. InsyaAllah nanti aku cerita di lain entri sedikit pencapaian aku dalam dunia Takaful ini.

Sesiapa berminat untuk menjadi Perunding Takaful / Perancang Kewangan, boleh hubungi diriku seperti di bawah. InsyaAllah kita sama-sama mengorak langkah dan berjaya!

TEMUI SAYA DI SINI:

Hami Asraff Bin Ab. Halim 
Executive Wealth Planner
Prudential BSN Takaful
+6019-4522171 (WhatsApp/SMS/Call) 
Email: hamiasraff (at) gmail (dot) com 
WeChat: hami_asraff


You Might Also Like

4 Comments

  1. Ilmu yg dikongsi akan bercambah keberkatannya dan pasti ada kejayaan buat yg berkongsi... semoga tuan terus sukses... aamiin... :)

    ReplyDelete
  2. Ilmu yang en.hami kongsi haritu bermanfaat. tengah mengamalkan nya..

    ReplyDelete
  3. bagi saya, tak kisahlah kita baru atau lama dalam satu bidang tu, asalkan ada something yang kita boleh share untuk manfaat orang lain, tak salah pun kan :)

    macam dekat blog juga. kita ni orang biasa je. tapi sebab dah minat menulis and nak orang lain tahu pasal tu, so kita share sahaja passion kita dengan orang lain yang kita xkenal

    ReplyDelete

Setiap komen anda akan diapprove dengan senyuman :)

Subscribe