Penjelasan Untuk Contest Sebelum Ini

February 28, 2010

Assalamualaikum w.b.t

Kesorian kemaafan kebanyakkan. Internet kat rumah aku dah 3 hari meragam. Oh Encik Wimax! Aku nak buka blog pun hanya kurang 2 minit lagi untuk cukup 2 jam. Kelembapannya diibaratkan like p** snail walking in the night (cuba memberitahu para hadirin akan kelembapan internet yang ku alami).

Ramai yang bertanya pasal Contest di bawah (aku dah agak dah). Aku nak cerita pun bukan main susah. Ya la nak buka blog pun lambat nak mam, macam manalah untuk nak buat yang lain. Ramai yang kurang faham kot. Okey aku bagitau sekali lagi.

Macam ni, wahai ibu-ibu, bapak-bapak sekalian! Baca dengan teliti dan faham. Aku buat Contest tu bersempena Maulidur Rasul. Kaitan yang aku cuba kaitkan ialah dengan sifat ketokohan Baginda yang dikagumi. Dengan kata lain, bukanlah kena mencari 100% dengan sifat Baginda. Dan bukan perlu menceritakan perihal Baginda. Cuma SEMPENA Maulidur Rasul sebab hari Contest itu dipublish ialah pada Hari Maulidur Rasul. Fahamkah?

Okeylah, aku modify sikit tajuk Contest di bawah untuk tidak mengkonpiuskan anda. Begini :

Ceritalah Tentang Seseorang/Sesuatu Yang Anda Kagumi/Minati Dan Terangkan Kenapa (Lampirkan Gambar Berkaitan)

Syarat-syarat dan cara menyertai masih seperti di bawah. Kalau masih terdapat kekeliruan YM la saya. (dah suruh YM dah sebelum ni, tapi tak ada yang YM pun). Tujuan Contest ini hanya untuk bertukar pendapat dan pengalaman di samping mengeratkan silatulrahim sesama Blogger. Aicehh ~

Hadiahnya? Oh ini ramai yang bertanya. Aku tak la menyediakan hadiah yang mahal. Nak tau jugak? Kliklah di sini [link]. Jenis-jenisnya aku yang akan tentukan. Tidak memaksa anda untuk join. Siapa yang sudi dan kelapangan.

Sebenarnya lagi kurang penyertaan, lagi senang kerja aku untuk memilih pemenang kan? So terpulanglah pada anda ya! Keputusan di tangan anda! Aicehh lagi ~ Tarikh tutup masih dikekalkan. Dan aku hanya mencari 3 pemenang sahaja.

Okey itu sahaja. Selamat mencuba. Tak rugi pun cuba, bukan keluar modal pun kan? Modal bayar bil internet je kot? :)

Sekian. Wassalam ~

p/s --> Minggu busy dengan Test. Maybe akan di'hold' dulu untuk entri-entri akan datang. Lagipun beri peluang pada anda untuk join Contest tak seberapa ni :)


You Might Also Like

9 Comments

  1. berminat2,.

    nnti nk pk dlu nk wat psl sape.,.

    sapa2 saje eh,,.

    ReplyDelete
  2. salam ziarah~ dapat mybank~ hehe

    ReplyDelete
  3. minat ngan hadiahnya... tapi nak kena buat story la plak... omak malehhhhh

    ReplyDelete
  4. Salam singgah...
    dari twitter...
    singgah ke blog ni..
    menarik jgk hadiah nie..:)
    mahu je join..:)

    ReplyDelete
  5. jadik tukank undi jerlah .. sape2 leh lobi wa ... ekekkeke



    >>___<<

    ReplyDelete
  6. aku dah join dah seperti yang dijanjikan
    nih link contest entry aku :-

    http://hanspunyablog.blogspot.com/2010/03/contest-hami-asraff-narrate-short-story.html

    ReplyDelete
  7. berminat tapi kalau pemenang ditentukan melalui undian terbanyak..mmg tak best la coz mmg tak ramai yg mengkomen kat my blog coz blog sy tak glemer..lau bab menaip menulis nih,deco minat la...

    ReplyDelete
  8. lambat daa..mesti dah tutup ni...

    ReplyDelete

Setiap komen anda akan diapprove dengan senyuman :)

Subscribe